mandag den 20. juli 2009

Jeg fucking hader æg.

Så igår aften ta'r jeg på Safari med Dollars. Vækker ham ved 18 tiden og vi bli'r hurtigt enige om at det er bedst hvis jeg kører. Ude i bilen går det straks løs med Tempz og andet hypeup for fuld volumen, så man hverken kan høre motor, sine egne tanker eller noget som helst andet. "Skunk!" bli'r der sagt, og ikke så længe efter har vi fået røget den første joint. Ras hygger sig også med at tysse på alle undervejs, især turister: "SSSSSSHHHHH!!! The police is just up there!". Vi får den geniale idé at spise på Loppen, og efter en joint mere finder vi så ud af at der er bryllup på Loppen, alle klapper ihvertfald da vi kommer ind sammen med en flok spaniere. Døllis prøver at hustle kødsnacks fra køkkenet på vejen ud, men ak. Ude i bilen igen og nu begynder kombinationen af hashskunk, ingen servostyring, ingen mad og en mere og mere rastløs Dollars at gå ud over mine køreevner. Vi kommer hen til Café Wilders(?), hvor Dollars liiiiiige skal spille noget meget høj grime for mig. 30 sekunder efter rammer et æg forruden. Dollars ryger ud af bilen, smækker døren i og jeg tænker: "Uhoh, her går vi igen.". Jeg ser kun Dollars arme bevæge sig op og ned og gætter mig til at der bliver råbt en del derude, men kan ikke høre noget udover den føromtalte grime. Man dem får råbt færdig og efter at ha' skyllet forruden af med noget vand kører vi tilbage mod V i håb om at Dyrehaven har åbent. Ægget er så nu løbet ned i ventialtionen og hele bilen lugter af æg. Jeg fucking hader æg. Dyrehaven har selvfølgelig også lukket og nu begynder det at være helt slemt. Klokken er nu ca. 22:30 og efter en afvisning på Fiskebaren er vi nu på vej mod Burger Palace. Fra Spiseloppen til BP på under 3 timer. Helt Wrong. En skunkjoint mere, Dollars får sig en stor cola, drikker én slurk og spurter hjem. Jeg får mig en Palace Burger menu, som er svært skuffende. Det hele virker meget sjovere idag.

Check Ras' version her.

1 kommentar: